close

 


我對這種爵士風的音樂以及些許低沉感性的聲音毫無抵抗力~~
我是聲音王道派阿(羞...我就是這樣拜倒在我老公的西裝褲下)
不過現在的歌手.........所以我喜歡聽外語歌曲

 

另外,這首最近我很迷↓

 WITHIN TEMPTATION ─What Have You Done

Would you mind if I hurt you
你會介意我傷害你嗎

Understand that I need to
請你理解,我必須這麼做

Wish that I had other choices
Than to hurt the one I love
但是比起傷害至愛,我真希望有其他選擇可做


What have you done now?
(而你現在卻做了什麼!)

I know I''d better stop trying .
我知道我最好停止嘗試

You know that there's no denying
而你知道這毫無意義
I won't show mercy on you now
我,不會在你面前展露任何慈悲


I know I should stop believing
我知道我該停止相信

I know that there's no retrieving
我知道已經不會有回頭的可能


It's over now
一切,都結束了


What have you done?
而你卻做了什麼?


What have you done now?
(你如今卻做了什麼!)

I, ''ve been waiting for someone like you
我,一直都在等待像你這樣的人

But now you are slipping away
但你現在卻悄悄溜走


What have you done now?
(你現在卻做了什麼!)


Why? Why does Fate make us suffer?
為什麼?為什麼命運卻要不斷折磨我們?

There's a curse between us
有道詛咒,就存在我們之間

Between me and you
在我們之間...

What have you done (x4)
(你卻做了什麼...)

What have you done now
(你現在卻做了什麼!)

What have you done (x4)
What have you done now



Would you mind if I killed you?
會介意嗎,假如我殺了你?

Would you mind if I tried to?
會介意嗎,假如我真的曾這麼試過?

Cause you have turned into my worst enemy
因為,你已經成為了我最害怕的仇敵

You carry hate that I don't feel
在你身上,帶著我從未體驗過的恨意


It's over now
而一切,都結束了


What have you done?
(你卻做了什麼?)


What have you done now?
(你如今卻做了什麼!)


I, I've been waiting for someone like you
我,一直以來都在等待像你這樣的人

But now you are slipping away
但如今你卻悄悄離去


What have you done now?
(你現在卻做了什麼!)


Why? Why does Fate make us suffer?
為什麼?為什麼命運要不斷折磨我們?

There''s a curse between us
有道詛咒,就存在我們之間

Between me and you
在我們之間...

What have you done (x4)
What have you done now
What have you done (x4)
What have you done now


I will not fall
我不會倒下

Won't let it go
更不會就這樣放手

We will be free
When it ends
當一切都結束時,我們終將獲得自由


I, I've been waiting for someone like you
我,一直都在等待像你這樣的人

But now you are slipping away
但如今你卻悄悄離去


What have you done now?
(你如今卻做了什麼!)


Why? Why does Fate make us suffer?
為什麼?為什麼命運要不斷捉弄我們?

There's a curse between us
在我們之間有一道詛咒..

Between me and you
在你我之間...

不覺很適合露普嗎?

arrow
arrow
    全站熱搜

    ABLAZE1984 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()